PR tijger?

Zoek jij automatisch naar de wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe? Kun jij vlot schrijven? Kun jij je weg op social media goed vinden? Of wil je jezelf op dit vlak meer ontwikkelen? Kom dan de Oranjestichting Wageningen versterken!

Lijkt dit je leuk? Zie je verbeterpunten en kansen? Krijg jij al een beeld van de berichten met #Koningsdag? Kom er dan bij! Oranjestichting Wageningen groeit qua ideeën en activiteiten en zoekt daarom versterking in de vorm van bevlogen, enthousiaste, creatieve denkers en doeners! De Oranjestichting Wageningen bestaat uit een centraal bestuur en diverse werkgroepen. Ben je meer van de grote lijnen en de algehele coördinatie, dan is een bestuursfunctie wellicht iets voor jou. Ben je meer van de concrete klussen met een duidelijk begin en eind? Dan zou een werkgroep goed bij je passen! Doe je mee? Stuur een mailtje naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., dan maken we hopelijk snel kennis met elkaar!