feest organiseren?

Als organisator voor Koningsdag Wageningen bouw je een feestje met de stad. Een feest voor jong en oud, met muziek, saamhorigheid en gezelligheid. Officiële elementen met een oranje tintje horen daar natuurlijk bij maar verder ben je vrij om er een Wageningse draai aan te geven!

Beginnen er al ideeën te borrelen? Of wil je wel eens ervaren wat het is om een feestje te organiseren? Grijp dan nu je kans en doe er iets mee! Oranjestichting Wageningen groeit qua ideeën en activiteiten en zoekt daarom versterking in de vorm van bevlogen, enthousiaste, creatieve denkers en doeners! De Oranjestichting Wageningen bestaat uit een centraal bestuur en diverse werkgroepen. Ben je meer van de grote lijnen en de algehele coördinatie, dan is een bestuursfunctie wellicht iets voor jou. Ben je meer van de concrete klussen met een duidelijk begin en eind? Dan zou een werkgroep goed bij je passen! Doe je mee? Stuur een mailtje naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., dan maken we hopelijk snel kennis met elkaar!