Sterk voor drukwerk?

Om alle Wageningers te informeren over Koningsdag, sturen we het één en ander rond, zoals het programma en een kleurplaat. We doen dit via huis-aan-huis verspreiding en door posters op te hangen en flyers rond te brengen. We zoeken iemand die ervoor zorgt dat dit vlekkeloos gebeurt!

Denk jij logisch over logistiek? Ben jij praktisch met post? Of ben je bereid dit te leren? Dan hebben wij een klus voor jou! Oranjestichting Wageningen groeit qua ideeën en activiteiten en zoekt daarom versterking in de vorm van bevlogen, enthousiaste, creatieve denkers en doeners! De Oranjestichting Wageningen bestaat uit een centraal bestuur en diverse werkgroepen. Ben je meer van de grote lijnen en de algehele coördinatie, dan is een bestuursfunctie wellicht iets voor jou. Ben je meer van de concrete klussen met een duidelijk begin en eind? Dan zou een werkgroep goed bij je passen! Doe je mee? Stuur een mailtje naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., dan maken we hopelijk snel kennis met elkaar!