handen uit de mouwen?

Op Koningsdag Wageningen vieren we samen feest. We bruisen van de ideeën, maar hebben ook handen nodig om alles uit te voeren. Creatieve handen, sterke handen, handige handen, linker- en rechterhanden! Jonge handen, oude handen, mannenhanden en vrouwenhanden! Heb jij handen? Dan kun je helpen! Wat moet je doen? Vouwen, plakken, schenken, sjouwen, aanwijzen, uitdelen, ophangen en ronddelen. Maar ook fotograferen kan een taak zijn als dat is wat je graag voor Koningsdag zou willen doen. Bij ieder dagdeel hoort een hele lijst van dit soort taken waarbij we wel wat hulp kunnen gebruiken!

Beginnen jouw handen al te jeuken? Schud ze uit je mouwen! Oranjestichting Wageningen groeit qua ideeën en activiteiten en zoekt daarom versterking in de vorm van bevlogen, enthousiaste, creatieve denkers en doeners! De Oranjestichting Wageningen bestaat uit een centraal bestuur en diverse werkgroepen. Ben je meer van de grote lijnen en de algehele coördinatie, dan is een bestuursfunctie wellicht iets voor jou. Ben je meer van de concrete klussen met een duidelijk begin en eind? Dan zou een werkgroep goed bij je passen! Doe je mee? Stuur een mailtje naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., dan maken we hopelijk snel kennis met elkaar!